Winkelwagen

€ 0,00
0

Annuleren

Mocht het zo zijn, dat u zich na de plaatsing van een bestelling bedenkt, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan via onze website bij de gegevens onder 'contact'.

Als het pakket nog niet is verzonden zal het door u betaalde aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten, in zijn geheel worden teruggestort op het door u opgeven bankrekeningnummer. Er zullen u verder geen kosten in rekening worden gebracht.

Als het pakket al is verzonden, kunt u bij bezorging het pakket weigeren. Na goede ontvangst van de retourzending, zal het aankoopbedrag aan u worden terugstort. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht.

Bedenktijd

U heeft een termijn van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, deze termijn gaat in op de dag van levering. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking worden geretourneerd. Na ontvangst van het product zal binnen 14 dagen het gehele aankoopbedrag, met uitzondering van de verzendkosten, worden teruggestort. Ook de kosten van retourzending zijn voor rekening van de koper.

Neemt u altijd eerst contact op met de eigenaar vermeld onder de contact gegevens van de site voor overleg, voordat u iets retour stuurt.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen verzoeken wij u uw bankrekeningnummer en de te naam stelling op te geven.

De eigenaar van de webshop zal in geval van ontbinding, binnen 14 dagen na de ontvangstdatum van de retourzending het betaalde aankoopbedrag terug storten op het door u aangegeven banknummer.

Geannuleerde bestellingen

Betaalde bestellingen die u heeft geannuleerd zullen door ons worden gecrediteerd. U zult hiervan een creditfactuur ontvangen. Deze creditering zullen wij doen d.m.v een overschrijving.

Het is belangrijk om bij de annulering van uw bestelling uw rekeningnummer te vermelden.

Normaal gesproken kunt u uw terugbetaling binnen 5 werkdagen tegemoet zien, uiterlijk zal dit binnen 30 dagen gebeuren.

 

Er kunnen verscheidene redenen zijn om uw bestelling of een deel van uw bestelling te retourneren.

Bestelling beschadigd aangeleverd Bestelling omruilen binnen de afkoelingsperiode

  1. Uw bestelling wordt beschadigd aangeleverd Indien u uw bestelling beschadigd of defect krijgt aangeleverd en u kunt zien dat een of meerdere producten defect zijn dan mag u het pakket van de postbezorger weigeren.

            Neem vervolgens zo spoedig mogelijk contact op met de United Carshops vestiging welke geleverd heeft, deze gegevens zijn vemeld op de contact pagina van de webshop.

          2.Uw bestelling komt niet overeen met wat u besteld heft Uiteraard kunt u producten retourneren als uw bestelling niet overeenkomt met het geleverde product.

            Neem vervolgens zo spoedig mogelijk contact op met de United Carshops vestiging welke geleverd heeft, deze gegevens zijn vemeld op de contact pagina van de webshop.

Voorwaarden retour:

De bestelling moet retour gestuurd worden in de originele verpakking. Deze originele verpakking moet onbeschadigd en zonder stickers verstuurd worden in een goed beschermende omdoos.

Als dit niet gerespecteerd wordt kunnen producten niet worden omgeruild in verband met onverkoopbaarheid. u dient uw factuur of een kopie hiervan met de zending mee te sturen. u dient bij de retourzending een ingevuld retourformulier te voegen met de omschrijving van het defect en daarbij uw naam adres en woonplaats (NAW) gegevens.

Uitgesloten voor retour Software waarvan u de verzegeling heeft verbroken Verbruiksartikelen zoals kabels, vloeistoffen e.d. Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.

 

Op alle door ons aangeboden producten gelden de garantievoorwaarden van de Nederlandse leveranciers, Deze garantie is minimaal 1 jaar. Bij gebruiksgoederen kan geen aanspraak gemaakt worden op garantie indien het defect door het veelvoudig gebruik komt. Fabricage fouten vallen wel onder garantie.


Defect product binnen garantietermijn (geen verbruiksgoederen)
Alle producten die door ons verkocht worden kunnen onder garantie hersteld worden bij de nederlandse service punten van de desbetreffende leverancier. Ook kunnen de producten ter reparatie aangeboden worden bij 1 van onze vestigingen.

Defect product buiten de garantietermijn
Alle producten die wij verkopen kunnen hersteld worden bij de nederlandse service punten van de desbetreffende leverancier. Ook kunnen de producten ter reparatie aangeboden worden in een van onze vestigingen

Uitgesloten van garantie
De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:

  • Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik
  • Vocht- of waterschade
  • Gebroken displays en schermen
  • Schade bij gebruiksartikelen